Welcome to My Blog
Here is a basic blog layout with a right sidebarZo check je de plakfactor van je marketingboodschap
Ken jij de Plakfactor? Het boek van Dan & Chip Heath? Die twee broers hebben gewoon tien jaar onderzoek gedaan naar de kenmerken van een beklijvende boodschap. Geweldig. Ze analyseerden honderden succesvolle ideeën. En op basis daarvan ontdekten ze zes...
Waar ondernemers bang voor zijn bij het maken van keuzes
“Ik ben zo blij dat ik nog allerlei opties open mag houden, Nicolette!” Ik heb een coachgesprek met Ingrid. Een slimme talentvolle dame met een creatief brein waar je u tegen zegt. Ze bruist van de ideeën. En van de idealen. Ze droomt ervan om haar creatieve...
Marketing is meer dan bloggen en vloggen
Als zelfstandig ondernemer moet je aan marketing doen, anders krijg je geen klanten. Dat lees en hoor je overal. Maar wat is dat nou? Aan marketing doen. Het suggereert dat je in actie moet komen. Het wordt gezien als reclame maken, een mooie website...
Van bevlogen coachconcept naar briljant marketingconcept
De zaal zit vol coaches. Op één stoere man na allemaal vrouwen. Leuke vrouwen. Ambitieuze vrouwen. Geen geitenwollen-sokken-gedoe hier. Ook al zijn we met z’n allen deelnemer aan de Nieuwe Coach Opleiding van Dolly Heuveling van Beek, waarin energie, intuïtie...
Whaaa… ik kon mijn WHY niet vinden
Als een brave leerling ging ik van start... Hoe het heurt. Uit het boekje. Een nieuwe website, een nieuw concept, een nieuwe positionering. Het begint allemaal met helderheid over je WHY. Simon roept het. Iedereen roept het. Je moet beginnen met je waarom. Ik staar...
Waarom je nooit een klant over de streep trekt
Vrijdag gaf ik een presentatie aan 44 super ondernemers in de Business School van Simone Levie. Mijn verhaal ging over verkopen. Over hoe je op een sympathieke manier klanten kunt binnenhalen. Zonder te leuren en te pushen. Eén van de deelnemers gebruikt op een...