Welcome to My Blog
Here is a basic blog layout with a right sidebarOpvallen tussen duizenden andere coaches en adviseurs
Ik hou van ondernemers. Ik vind het altijd zo gaaf als iemand de verantwoordelijkheid voor zijn of haar werk en leven helemaal in eigen hand neemt. Ik bewonder al die lefhebbers die durven te ontsnappen aan kantoortuinen, veeleisende bazen en vakantieroosters. Elke...
De zin en onzin van funnels
De afgelopen week kreeg ik ineens van drie van mijn klanten de vraag of ik hen wilde helpen met hun funnels. Die vraag kreeg ik nooit eerder. Wat is er aan de hand? Is er een funnelepidemie uitgebroken? Ik zie het overal opdoemen. Alsof funnelen ineens een hype...
Klanten krijgen zonder te verkopen?
“Hoe kan ik veel klanten krijgen als verkopen niet mijn grootste hobby is?” “Die en die stuurt wel heel veel nieuwsbrieven hè om haar programma te verkopen.” “Ik maak mezelf gewoon heel zichtbaar, dan hoef ik niet te verkopen.” “Ik ga niks verkopen in mijn...
Moeite met het omschrijven van je doelgroep?
Het eerste waar we vaak aan denken als het gaat om doelgroepen zijn demografische factoren, zoals geslacht of leeftijd. Dat onderscheid is uiteraard handig wanneer je bh’s, baardentrimmers of kinderwagens verkoopt :-). Misschien denk jij als coach of adviseur bij het...
Dit pakte totaal anders uit…
Ken je dat? Dat iets wat je bedenkt totaal anders uitpakt dan je had verwacht? Nou ja, dat had ik dus met mijn vorige nieuwsbrief en de vraag naar het ideale businessmodel. Ik had eerlijk gezegd wel enige lijn in de antwoorden verwacht. En ook dat de schaalbare en...
Welk businessmodel is het nu helemaal?
Jaaa… we gaan het vandaag hebben over jouw businessmodel. Dat klinkt natuurlijk ongelofelijk slaapverwekkend. En toch wil ik je er wakker voor schudden. Laten we de term verdienmodel hanteren. Dan wordt het al een tikkie leuker, want je bent je business gestart...