Welcome to My Blog
Here is a basic blog layout with a right sidebarMoeiteloos in gesprek met potentiële klanten
Aan het begin van mijn werkende bestaan had ik een beroep waar niet veel mensen jaloers op zijn. Advertentieverkoper. Ik verkocht personeels-advertenties in Intermediair. Op maandagochtend spitten we de weekendedities van alle kranten door om te speuren naar...
Moet ik ook op Facebook?
Regelmatig krijg ik vragen over social media. Meestal met een sceptische ondertoon (die moet je er dus zelf even bij fantaseren). Kun je echt klanten krijgen via social media? Moet ik ook op Facebook? Waar moet ik dan over Twitteren? Ik ben zelf absoluut geen...
10 tips om je tarieven te bepalen
Een goede prijs vragen voor je diensten. Een onderwerp dat veel ondernemers zweetdruppels bezorgt. Een potentië le klant enthousiast maken om een coachtraject of trainingsprogramma te volgen. Dat lukt je best aardig. Maar dan komt die ene vraag “Wat kost het?”....
Luister niet naar mij!
Ik ben ontzettend blij dat je mijn blog leest. Ik deel namelijk graag mijn tips en ervaringen met je en hoop dat je er werkelijk iets aan hebt. Toch vind ik het langzamerhand tijd worden voor een belangrijke waarschuwing. Ik begin een beetje allergisch te...
Niks maatwerk, liever een standaard aanbod
Ik herinner me mijn begintijd als zzp’er nog heel goed. Ik was supertrots dat ik het lef had gehad om ontslag te nemen. En te ontsnappen aan de loondienst-cultuur. Ik werkte de eerste jaren voor een aantal vaste opdrachtgevers die me regelmatig inhuurden voor...
Met deze drie tips heb je altijd onderwerpen voor je nieuwsbrief
Het versturen van een nieuwsbrief is een slimme en voordelige manier om regelmatig onder de aandacht te komen van je potentiële klanten. Maar dan moet-ie natuurlijk wel gelezen worden! Dat krijg je alleen maar voor elkaar door de inhoud super interessant te...